Sprzedaż dzienników ogólnopolskich po trzech kwartałach 2016
(fot. pexels.com)
Od stycznia do września 2016 roku najwyższy spadek sprzedaży miała "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) - prawie o 10 proc. mniej względem tego samego okresu ub.r. Tytuł ten utrzymał jednak drugą pozycję w zestawieniu dzienników ogólnopolskich.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wzrost sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich odnotowała tylko "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) – o 7,51 proc., do 20 163 egz.
Liderem zestawienia ze średnią 285 149 egz. (spadek o 7,94 proc.) pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Za nim jest "Gazeta Wyborcza" – 143 302 egz. (spadek o 9,66 proc.). Tuż za nią uplasował się "Super Express" (ZPR Media) – 139 292 egz. (spadek o 4,05 proc.).
Copy: Untitled chart
Create bar charts
(IKO, 06.11.2016)