Dział: PRASA

Dodano: Listopad 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich po trzech kwartałach 2016

(fot. pexels.com)

Od stycznia do września 2016 roku najwyższy spadek sprzedaży miała "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) - prawie o 10 proc. mniej względem tego samego okresu ub.r. Tytuł ten utrzymał jednak drugą pozycję w zestawieniu dzienników ogólnopolskich.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wzrost sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich odnotowała tylko "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) – o 7,51 proc., do 20 163 egz.
Liderem zestawienia ze średnią 285 149 egz. (spadek o 7,94 proc.) pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Za nim jest "Gazeta Wyborcza" – 143 302 egz. (spadek o 9,66 proc.). Tuż za nią uplasował się "Super Express" (ZPR Media) – 139 292 egz. (spadek o 4,05 proc.).

Copy: Untitled chart
Create bar charts

(IKO, 06.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.