Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ludwik Krakowiak, były naczelny "PC World", pracuje w agencji Profeina

Ludwik Krakowiak (fot. materiały prasowe PR Profeina)

Ludwik Krakowiak, były redaktor naczelny miesięcznika „PC World”, przeszedł do agencji PR Profeina. Odpowiada za obsługę klientów z obszaru IT i nowych technologii.

Ludwik Krakowiak przez wiele lat związany był z wydawnictwem IDG (przez ostatnie dwa lata był redaktorem naczelnym „PC World”). W agencji Profeina będzie tworzył i realizował strategie komunikacji dla klientów z sektora IT.

(IKO, 17.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.