Totalizator Sportowy wybrał do obsługi cztery agencje
W ogłoszonym w sierpniu przetargu na kompleksową obsługę Totalizatora Sportowego wybrane zostały cztery agencje. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że są to: Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, DDB&tribal, Apella i Digital Brothers.
Totalizator Sportowy potwierdza, że wybrał cztery agencje, ale nie podaje ich nazw. Z naszych informacji wynika, że nie ma jeszcze decyzji dotyczących rozdziału zadań pomiędzy wybranymi w przetargu agencjami.
Zwycięskie agencje zajmą się kompleksową obsługą reklamową, w tym planowaniem strategicznym, obsługą ATL (radio, prasa, outdoor, telewizja, kino) i BTL (m.in. projektowanie wzorów kuponów-zdrapek), eventami, działaniami niestandardowymi.
O budżet reklamowy Totalizatora starało się 12 agencji: 2012 Agency, Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, Alter Media, Fat Baby, DDB&tribal, Montevideo, Elchupacabra, Digital Brothers, Fabryka Komunikacji Społecznej, MSU Publishing, Apella i DSK.
Obecnie za obsługę Totalizatora Sportowego odpowiadają trzy agencje wyłonione w przetargu w marcu 2014 roku: 2012 Agency, Fat Baby i FCB Warsaw. Ta ostatnia nie brała udziału w ostatnim przetargu. Agencje te współpracowały z Totalizatorem Sportowym na podstawie tzw. umów ramowych (nie gwarantowały one żadnej z nich realizacji projektów, a jedynie możliwość ubiegania się o nie w wewnętrznych przetargach rozgrywanych pomiędzy nimi).
(AMS, 11.10.2016)