Klip „Tamta dziewczyna” nadal niepokonany na polskim YouTube

Teledysk Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna” we wrześniu po raz kolejny był najczęściej oglądanym materiałem na polskim YouTube – wynika z raportu firmy Sotrender.
Utwór „Tamta dziewczyna” (opublikowany w maju br. na kanale Sylwia Grzeszczak) wyświetlono we wrześniu br. ponad 6,303 mln razy. Jest to mniej niż w poprzednich miesiącach: w sierpniu teledysk miał 9,244 mln odsłon, a w lipcu 11,6 mln. Wynik ten wystarczył jednak, aby utrzymać pozycję lidera na polskim YouTube. Nagranie miało we wrześniu 1,1 tys. komentarzy i 16,5 tys. polubień.
Drugim najczęściej wyświetlanym materiałem był teledysk "Lost On You" amerykańskiej wokalistki Laury Pergolizzi (kanał Magic Records Poland) – 5,789 mln odsłon. Utwór ten wyprzedził w zestawieniu „Error” Natalii Nykiel (kanał Natalia Nykiel VEVO) – 4,761 mln odsłon.
Najwięcej subskrybentów na polskim YouTube miały kanały: SA Wardega – 3,459 mln subskrypcji, Abstrachuje TV – 2,397 mln i Rezigiusz – 2,246 mln. A najwięcej odsłon miał we wrześniu kanał Step Records – 37,5 mln. Dalej były: Disco Polo Lajf (20,9 mln) i Tvn.pl (18 mln).
Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów mają: Tvn.pl – 309,9 tys., Disney Channel Polska – 279,5 tys., iTVP – 226 tys.
W kategorii kanałów związanych z prasą najpopularniejszy wciąż jest "Ale Historia" – 52 tys. subskrypcji, a najwięcej odsłon miał we wrześniu kanał Idzpodprad (należy do miesięcznika społeczno-politycznego "Idź pod Prąd") - 1,8 mln.
(IKO, 11.10.2016)
