Partner of Promotion liderem agencji PR pod względem wysokości przychodów

Agencja Partner of Promotion po raz dziewiąty jest liderem rankingu agencji PR według przychodów przygotowywanego przez magazyn "Press". Do pierwszej trójki agencji z najwyższymi przychodami w 2015 roku należą też MSLGroup i 24/7 Communication.
Przychód agencji Partner of Promotion w ub.r. wyniósł 39,5 mln zł (wzrost o 6,2 proc. w porównaniu z 2014 rokiem). Na drugim miejscu (awans z trzeciego) znalazła się agencja MSLGroup z 21,2 mln zł (wzrost o 22 proc.). Na trzecie miejsce - z piątego - przesunęła się 24/7 Communication. Jej przychód to 18,2 mln zł (wzrost o 35,7 proc.).
Czwarte miejsce utrzymała agencja Havas PR Warsaw - 14,6 mln zł (wzrost o 2,3 proc.), a pierwszą piątkę agencji z przychodami powyżej 10 mln zł zamyka AM Art-Media Agencja PR - 14 mln zł (spadek o 29 proc.).
Dalej są: Multi Communications - 9,1 mln zł (wzrost o 5,8 proc.), Solski BM - 8,2 mln zł (najwyższy wzrost w całym rankingu, bo o 56,4 proc.), Garden of Words - 8,2 mln zł (po raz pierwszy w rankingu), Hill and Knowlton Poland - 8 mln zł (spadek o 11,4 proc.) oraz Martis Consulting - 7,4 mln zł (spadek o 8,2 proc.).
Cały ranking obejmujący 29 agencji (dane dotyczące fee income, wynik finansowy, stan zatrudnienia i listę klientów) publikujemy w październikowym numerze "Press".
(JS, 06.10.2016)
