LifeTube łączy siły z Fantasy Expo
Tymi youtuberami opiekuje się teraz LifeTube
Agencja gamingowa Fantasy Expo została partnerem strategicznym sieci LifeTube. Firmy współpracowały już ze sobą przy organizacji festiwali YouTube - Orange Video Fest i Nju Winter Games.
W ramach partnerstwa LifeTube zapewni obsługę menedżerską twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo (Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3 i EsportNow), a markom umożliwi współpracę z gamerami i streamerami. Do tej pory w LifeTube zrzeszonych było 250 kanałów.
Firmy będą umożliwiały markom wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów komunikacji digital influencerów (m.in. transmitowanie gier na żywo na platformach, takich jak Twitch).
Paweł Stano, prezes LifeTube zaznacza, że twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube otrzymają nie tylko opiekę menedżerską, ale też wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. - Nowi gamerzy i streamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych – dodaje Stano.
- Chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny czy wydarzenia sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem – informuje Kamil Górecki, przedstawiciel zarządu Fantasy Expo.
(IKO, 01.10.2016)