Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Onet-RASP zwiększyli budżet na wideo

Grupa Onet-RASP zwiększyła budżet na produkcje wideo. W jesiennej ofercie portalu Onet.pl znalazło się 15 formatów, w tym 11 nowości. W Onecie myślą też o uruchomieniu płatnych serwisów.

– Zwiększyliśmy budżety na programy wideo. Spodziewaliśmy się, że ta inwestycja będzie się zwracała znacznie dłużej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych dotychczasowych programów, które są dla nas dochodowe, stąd tak szybka decyzja o zwiększeniu skali produkcji, dołożeniu kolejnych formatów – mówi Aleksander Kutela, prezes Onetu. – To, że ich przybywa, jest najlepszym dowodem na to, że to ma sens. Wyniki potwierdzają, że to dobra inwestycja. Uważamy, że przyczynia się to też do wizerunku i budowania pozycji Onetu, wzmacnia markę – dodaje Kutela.

Od piątku 30 września Jarosław Kuźniar prowadzi program ”Onet rano” (w dni powszednie od 7.55 do 9.30). W pierwszej części – przez ok. godzinę – rozmawia z gośćmi w samochodzie, jeżdżąc po ulicach Warszawy. Druga część ma być realizowana w studiu Onetu przy ul. Marszałkowskiej.

Przed południem (od wtorku do piątku o 10.30) oglądać można programy publicystyczne: we wtorki na zmianę Iwony Kutyny (”Temat wart uwagi”) i Renaty Kim (”Z Kim dziś?”), w środy wymiennie Andrzeja Gajcego (”Posłowie”) i Andrzeja Stankiewicza (”Stan wyjątkowy”), w czwartki Agnieszki Burzyńskiej (”Burza polityczna”), a piątki Bartosza Węglarczyka (”Subiektywny”). W poniedziałki o 15 emitowany jest z kolei program Tomasza Lisa (”Tomasz Lis.”).

Onet utworzył także pasmo magazynowe – w poniedziałki o 10.30 pojawi się ”Misja futbol” Michała Pola. Reszta pozycji emisje ma mieć o 14 – we wtorki internauci zobaczą ”Gwiazdy Cejrowskiego” Marcina Cejrowskiego, w środy ”Siła kobiet. Droga do sukcesu” Katarzyny Janowskiej, w czwartki ”Na czasie. Łukasz Grass”, a w piątki kulturalną ”Rezerwację Katarzyny Janowskiej”. W soboty Tomasz Jachimek przedstawi ”Świat według Jachimka”. W niedziele premierowo pojawi się cykl ”Dokument na niedzielę” – m.in. z autorskimi reportażami Marcina Wyrwała.

Ponadto od 12 września Onet emituje program informacyjny ”Onet24”, którego twarzą jest Iwona Kutyna.

Na potrzeby nowych formatów dotychczasowe studio Onetu przy ul. Marszałkowskiej (drugie jest przy ul. Domaniewskiej) zostało przebudowane. Wcześniej było to studio wyposażone w greenbox, teraz w jego części ustawiono scenografię.

W jesiennej ofercie Onetu znajdą się także dwa seriale koprodukowane z Banshee Production. Pierwszy to seria o charakterze poradnikowym ”Sezon ogródkowy” z Anną Dereszowską w roli głównej. Odcinki mają być kilkuminutowe, pierwszy internauci zobaczą w piątek 30 września. W listopadzie premierę będzie miał serial ”Wmiksowani.pl” o tematyce kulinarnej. Wystąpią w nim m.in. Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska i Mikołaj Krawczyk.

Część formatów Onetu znajdzie się w ramówce nowego kanału naziemnego Zoom TV, którego portal jest partnerem strategicznym. Ma on zacząć nadawać w październiku br. – Trwają rozmowy, które produkcje pasują do profilu kanału – mówi Aleksander Kutela. – Chcemy, żeby te treści, które produkujemy, były dostępne jak najszerzej – na wielu platformach, w tym na Facebooku, YouTube i w kanałach telewizyjnych – tłumaczy Kutela. Programy Onetu mogą bowiem trafić do innych telewizji niż Zoom TV. – Nie wykluczam, że nasze programy pojawią się także na innych kanałach – przyznaje.

Onet nawiązał współpracę z Wytwórnią Filmów Fabularnych i Dokumentalnych w Warszawie na dystrybucję pakietu ”Teatroteka” – to ponad 20 ekranizacji sztuk teatralnych, które trafią do biblioteki serwisu Vod.pl, który należy do Grupy Onet-RASP.

Do oferty Vod.pl trafiają też treści innych nadawców – m.in. Grupy ZPR Media, Discovery Networks i Viacom International Media Networks.

Onet przymierza się też do stworzenia płatnej oferty. Aleksander Kutela: – Wierzę w to, że w internecie jest miejsce na płatne serwisy i nad takim modelem pracujemy. Na tym etapie nie chciałbym mówić o szczegółach.

(KOZ, 30.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.