Łukasz Szyszka, Jakub Sagan, Piotr Wawrzyniak zastąpili Arkadiusza Szulczyńskiego na czele kreacji w agencji K2
Łukasz Szyszka, Jakub Sagan, Piotr Wawrzyniak (fot. materiały prasowe)
Po odejściu Arkadiusza Szulczyńskiego, creative directora, w agencji K2 podzielono dział kreacji i wyłoniono trzech nowych szefów.
W agencji postanowiono oddzielić kreację od projektowania usług cyfrowych. Na czele działu, który zajmuje się tworzeniem kampanii, stanęli dyrektorzy kreatywni: Jakub Sagan i Łukasz Szyszka. Jakub Sagan z branżą związany od niemal 10 lat, do agencji K2 powrócił w marcu br. po pół roku pracy w 180heartbeats + Jung von Matt. Łukasz Szyszka w agencji K2 jako art director pracuje od trzech lat. Realizował projekty m.in. dla marek: Rolex, Converse, Nike, Volvo.
Drugi dział wyodrębniony z dotychczasowej kreacji zajmuje się projektowaniem usług cyfrowych, a kieruje nim Piotr Wawrzyniak, head of design. Wawrzyniak jako art director w agencji K2 pracował m.in. dla PZU, PKO BP, Volkswagena, Coca-Coli.
- Od lat prężnie łączymy kreację z technologią i technologia w dziale kreacji nie jest u nas nowością. Tworzymy kampanie kreatywne i projektujemy usługi i produkty cyfrowe. Takim podziałem uporządkowaliśmy pracujące w tych obszarach zespoły - tłumaczy Klaudia Rakowska-Zając, dyrektor ds. marketingu i PR w K2.
(DR, 15.09.2016)