Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Turbo kamera" TVN Turbo psuje biznes nieuczciwym handlarzom aut akcją #trefnyvin

W programie interwencyjnym "Turbo kamera" reporterzy tropią wszelkich oszustów z branży motoryzacyjnej

Redakcja "Turbo kamery", interwencyjnego programu motoryzacyjnego TVN Turbo, tworzy ogólnodostępną bazę samochodów, których liczniki pokazują mniej kilometrów niż faktycznie powinny.

Redakcja "Turbo kamery" prowadzi akcję "Trefny VIN". Polega ona na tworzeniu bazy z numerami VIN pojazdów, w których stwierdzono rozbieżność między faktycznym przebiegiem auta a tym, jaki pokazuje jego licznik.
- Codziennie walczymy z nieuczciwymi handlarzami, którzy przy obecnych przepisach mogą działać niemal bezkarnie. Stąd pomysł, żeby uprzykrzyć im życie i chociaż w ten sposób utrudnić oszukiwanie klientów - mówi Szymon Jadczak, producent w TVN Turbo.
Do tej pory podobne bazy danych tworzono w celach komercyjnych. Redakcja TVN Turbo będzie udostępniać swoją bazę bezpłatnie. Chce ją budować we współpracy z widzami. Na stronie Tvnturbo.pl i facebookowym profilu "Turbo kamery" (#trefnyvin)
będą publikowane numery VIN samochodów z tzw. przekręconym licznikiem po weryfikacji w programie "Turbo Kamera" . Do udziału w akcji zaproszono współpracujące z TVN Turbo serwisy sprawdzające samochody.
- Przede wszystkim chodzi nam o uświadomienie ludziom, że numer VIN samochodu  można upubliczniać, bo nie stanowi on chronionych danych osobowych, w przeciwieństwie do danych nieuczciwych handlarzy. Pod numerem VIN kryje się wiele cennych informacji - mówi Jadczak.

(JM, 06.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.