Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Grand Press Photo

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

To nie był wandal! Zdjęcie wystawy Grand Press Photo uszkodził wiatr

Zdjęcie Roku uległo zniszczeniu, bo przewrócił je wiatr

W poniedziałek (29 sierpnia br.) wieczorem na dziedzińcu Urzędu Miasta Poznania otworzyliśmy wystawę najlepszych fotografii prasowych konkursu Grand Press Photo 2016. We wtorek rano otrzymaliśmy informację, że ekspozytor ze Zdjęciem Roku przedstawiającym uchodźców stoi, ale został uszkodzony. Wszystko wskazywało na akt wandalizmu, bo tylko ta jedna z 14 tablic została zniszczona.

Press

Po naszej informacji o zniszczeniu zdjęcia skontaktował się z nami zastępca dyrektora ds. komunikacji społecznej w gabinecie prezydenta miasta Poznania Tomasz Lisiecki - poinformował, że nie był to akt wandalizmu. Po uważanym przejrzeniu miejskiego monitoringu okazało się, że ekspozycja została przewrócona przez wiatr, co było przyczyną uszkodzenia zdjęcia.

– Dziedziniec Urzędu Miasta Poznania jest pod stałą kontrolą miejskich strażników. To daje gwarancję, że prezentowane na wystawie świetne fotografie są pod dobrą ochroną – mówi Tomasz Lisiecki.

Na pokonkursowej wystawie w Poznaniu prezentowanych jest 59 pojedynczych prac i 11 fotoreportaży. Pokazują m.in. dramat uchodźców przybywających do Europy, Paryż po zamachach terrorystycznych, Polskę w czasie kampanii wyborczej.

Zdjęcie Roku autorstwa Dawida Zielińskiego („Kontakt”) przedstawia migrantów i uchodźców opuszczających port w Pireusie w Grecji. – Nadzieja, rozpacz, chaos. Cała historia została opowiedziana w tej jednej fotografii, co jest prawdziwym osiągnięciem – mówił Kadir van Lohuizen, przewodniczący Grand Press Photo 2016.

Wystawa w Poznaniu będzie prezentowana do 14 września br.

Partnerem wystawy jest Miasto Poznań. Patroni medialni to: "Gazeta Wyborcza Poznań", Telewizja WTK, epoznan.pl.

Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo organizuje od 2005 roku magazyn „Press”. Celem konkursu jest promowanie polskiej fotografii prasowej i podnoszenie jej jakości.

(30.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.