Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 28, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Press Grupa planuje zmiany w serwisach i.pl oraz Nasze Miasto

W ostatniej fazie prac zaktualizowano serwisy: Expressbydgoski.pl, Expressilustrowany.pl i Dziennikpolski24.pl (fot. materiały prasowe)

Polska Press Grupa zakończyła ostatni etap zmian stron głównych serwisów regionalnych. Wydawca planuje zmiany w obszarze produktów tematycznych - serwisów i.pl oraz Nasze Miasto.

Zmiany zostały wprowadzone już we wszystkich 22 serwisach regionalnych Polska Press Grupy. W ostatniej fazie prac zaktualizowano serwisy: Expressbydgoski.pl, Expressilustrowany.pl i Dziennikpolski24.pl. Zmiany mają przyspieszyć działanie, a odświeżony układ i layout zapewniać bardziej intuicyjną nawigację.

System CMS 2.0 oraz autorska platforma NSK mają usprawnić zarządzanie treściami oraz ich dystrybucję zarówno w kanałach cyfrowych, jak i tradycyjnych. Na stronach głównych serwisów w wersji mobilnej udostępniono zestaw narzędzi umożliwiających przeglądanie najważniejszych tematów regionalnych, prezentowanych na pełnoekranowym, dynamicznym formacie, a także wprowadzono tryb dark mode.

Za realizację projektu odpowiadał Łukasz Zymer, dyrektor IT i szef projektu transformacji cyfrowej spółki, a za graficzne aspekty - Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy we współpracy z zespołami UX.

"Obecnie koncentrujemy się na działaniach online oraz rozwoju kompetencji cyfrowych. Odświeżenie i zmiana produktowa naszych serwisów to nie koniec, lecz początek nowego rozdziału w cyfrowej historii Polska Press Grupy. Dzięki tym zmianom umacniamy także pozycję lidera w segmencie mediów regionalnych w Polsce" - mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, cytowany w komunikacie. 

Obecnie Polska Press Grupa planuje modernizację swoich produktów tematycznych, serwisu ogólnopolskiego i.pl oraz serwisów działających pod marką Nasze Miasto. Zmianie podlegać będą zarówno strony główne pod kątem UX/UI oraz ich inne istotne elementy serwisów internetowych.  

Polska Press Grupa ma w swoim portfolio ogólnopolski portal informacyjny i.pl, 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich pod marką NaszeMiasto, a także serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. Grupa wydaje również 20 dzienników regionalnych.

(MAK, 28.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.