Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP chce jesienią uniknąć kanibalizacji głównych anten

Jesienią TVP 1 i TVP 2 nie będą ze sobą rywalizować (fot. RUT)

Jesienią TVP 1 ma być telewizją wartości, stacją ogólną i wszechstronną, dla szerokiej widowni. Z kolei TVP 2 będzie przeznaczona dla bardziej wymagających odbiorców, z kulturą i ambitną rozrywką. Wyraźne zarysowanie różnic między głównymi antenami ma zapobiec ich wzajemnej kanibalizacji.

- Wieloletnie zacieranie odrębności anten prowadziło dotychczas do bratobójczej rywalizacji o widza – mówi Joanna Klimek, dyrektor biura programowego TVP.
- Ta ramówka jest optymalnym kompromisem między misją a rozrywką – zaznacza prezes TVP Jacek Kurski. – Dobra ramówka wymaga pieniędzy. My ich nie mamy, ale mamy mieć – dodaje.

Hasłem TVP 1 na jesień będzie: „Jedynka w chwilach najważniejszych dla Polaków”, natomiast mottem Dwójki: „Dwa razy więcej dobrej rozrywki, i jeszcze więcej radości”.

- Jedynka poprzez swe programy ma łączyć ludzi i kreować dobre emocje wokół wydarzeń, które pokazuje – mówi Joanna Klimek. Dlatego główną rolę w ramówce Jedynki odgrywają informacja, publicystyka, fabuła i dokument. Na antenę wejdzie m.in. nowy program interwencyjny „Obserwator”, a po latach przerwy wróci magazyn „Zaginieni. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie”. Śledczą nowością będzie program Anity Gargas, a reporterską - „Łowca smoków” Witolda Gadowskiego.

Dla wielopokoleniowej rodziny przeznaczony jest nowy talent show Jedynki „Hit, hit, hurra!”. – Nie będzie w nim negatywnej komercyjnej rywalizacji. Uczestnicy nie odpadają w kolejnych odcinkach, a wygłaszane przez dorosłych profesjonalistów oceny ich występów skupiają się na elementach pozytywnych – podkreśla szefowa biura programowego Joanna Klimek. Na potrzeby tego programu telewizja wynajęła w Annopolu halę zdjęciową, z której zamierza korzystać także przy kolejnych nowych programach. – Jest dużo tańsza niż studia wynajmowane od ATM Grupy na Wale Miedzeszyńskim – mówi Jacek Kurski.

Dla rodzin przeznaczone są kontynuacje seriali „Ojciec Mateusz” i „Ranczo”. Nowym serialem Jedynki będzie „Komisja morderstw”, a teleturniejem – interaktywny „Ja to znam”, który poprowadzi Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju.
Z kolei w dokumentalnym paśmie TVP 1 znajdą się m.in. filmy o pilotach Dywizjonu 303, Witoldzie Pileckim i Radiu „Solidarność”.

Filmy dokumentalne ze świata będzie natomiast prezentować Dwójka, w cyklach „Czy świat oszalał?” i „Świat bez fikcji”.

Nowością w rozrywkowej ofercie TVP 2 będzie talent show dla cukierników „Bake off – Ale ciacho!”, z udziałem Roberta Makłowicza. Z kolei satyrycznym podsumowaniem tygodnia ma być „Best of the Best” Marcina Wolskiego. Jesienią wróci też program rozrywkowy „The Voice of Poland”. - Nie będzie to rechot, ale śmiech – mówi o rozrywce w Dwójce prezes Kurski.

Nowym serialem TVP 2 są „Artyści”, pokazujący kulisy pracy w teatrze. Charakter prozdrowotny ma nowa produkcja „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. Natomiast w nocnym, emitowanym na żywo programie „Szeptem” widzowie będą mogli podzielić się swoimi przeżyciami. Program poprowadzą Ewa Błaszczyk i Dariusz Kowalski.
Literaturze poświęcone będą nowe audycje: „Myślnik, program z książką w roli głównej” i „Dachy Krakowa, czyli literatura jest rozmową”.

Mimo kulturalno-rozrywkowego charakteru Dwójka pokaże jesienią także nową pozycję publicystyczną - sobotni „Południk Wildsteina”, prowadzony przez byłego prezesa TVP Bronisława Wildsteina.

(RUT, 24.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.