"Bake off – Ale ciacho!" najdroższą nowością reklamową w jesiennej ofercie TVP

(fot. pixabay.com)
Wśród programów, które zadebiutują we wrześniu na głównych antenach Telewizji Polskiej, najdroższe reklamy będą emitowane przy talent show dla cukierników "Bake off – Ale ciacho!".
Jak informowaliśmy, program "Bake off – Ale ciacho!" będzie emitowany w TVP 2 w poniedziałki o 21.45. Za 30-sekundową reklamę przy tym programie trzeba będzie zapłacić maksymalnie 34 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów).
Z kolei najdroższą nowością Jedynki jest talent show dla śpiewających dzieci pt. „Hit, hit, hurra!”, przy którym spot kosztuje do 17,2 tys. zł. Ten program będzie nadawany w środy o 20.30, od 7 września. Według serwisu Pudelek.pl jurorką programu zostanie Edyta Górniak, ale TVP nie komentuje tych informacji.
Z kontynuowanych programów najdroższy w cenniku TVP na wrzesień jest tradycyjnie serial Dwójki pt. "M jak miłość", przy którym cena spotu dochodzi do 70,2 tys. zł – to 13,2 proc. więcej niż we wrześniu ub.r.
Sprzedaż reklam na przyszły miesiąc biuro reklamy TVP rozpoczyna dzisiaj.
(RUT, 18.08.2016)
