Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Połowa tygodników społeczno-politycznych poprawiła wyniki w pierwszym półroczu 2016

W pierwszym półroczu 2016 roku pięć tygodników społeczno-politycznych poprawiło sprzedaż względem tego samego okresu ub.r. Segment ten zmalał jednak o 2,56 proc. - średnia sprzedaż łączna dziesięciu tworzących go tytułów wyniosła 880 105 egz.

W okresie od stycznia do czerwca br. średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) wzrosła o 1,05 proc., do 119 881 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wyższą sprzedaż zanotował również "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – o 2,46 proc., do 113 939 egz. (tytuł ten zwiększył nakład o 6,76 proc., do 181 935 egz.). Dalej w zestawieniu był tygodnik „W Sieci” (Fratria), którego średnia sprzedaż wyniosła 74 463 egz. (spadek o 1,26 proc.).
Najwięcej, o ponad 8 proc., zwiększył sprzedaż „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – wzrost o 8,73 proc., do 20 440 egz. Jednocześnie tytuł ten zwiększył nakład o 2,16 proc., do 40 137 egz.
Sprzedaż poprawił również „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – o 6,84 proc., do 56 352 egz.
„Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) sprzedając średnio 37 950 egz. (wzrost o 2,31 proc.) wyprzedziła w zestawieniu tygodnik "Wprost" (AWR Wprost), który zanotował największy spadek sprzedaży - o 40,62 proc. Średnia półroczna sprzedaż „Wprost” wynosiła 26 124 egz. .
Sprzedaż "Tygodnika Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) to 282 383 egz. (spadek o 2,88 proc.), a "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) - 131 852 egz. (spadek o 4,06 proc.).

Copy: Sprzedaż tygodników
Create bar charts

 

(IKO, 19.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.