Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber Krzysztof Gonciarz w kampanii Orange #NapędzaniŚwiatłem

W nowej kampanii  Orange reklamuje światłowód, który umożliwia przesyłanie danych z prędkością do 600 Mb/s.

Celem kampanii #NapędzaniŚwiatłem jest pokazanie Polakom, że już dziś mają dostęp do technologii, która może zmienić ich codzienność. Pierwszym elementem kampanii jest film przygotowany przez znanego youtubera Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w spocie pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu.
Kolejnymi elementami kampanii będą: współpraca marki Orange z grupą polskich użytkowników Instagram, którzy w swoich kanałach przygotują filmy pokazujące, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność i konkurs dla użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem zostaną nagrodzone i będą mogły zostać wykorzystane w spocie Orange.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML Poland.

(AMS, 18.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.