Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook testuje przerwy reklamowe w usłudze Facebook Live

Facebook testowo rozpoczął proces przerywania reklamami treści wideo emitowanych w ramach usługi Facebook Live.

Spoty reklamowe pojawiają się podczas wybranych transmisji. Przerwa następuje po około pięciu minutach przekazu. Reklamy są emitowane przez 15 sekund. Nadawcy treści mogą zdecydować, czy chcą otrzymywać część zysków z reklam, czy wolą nie przerywać swoich treści reklamami.

(LL, 03.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.