Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deon.pl jest najpopularniejszym serwisem religijnym w Polsce

(fot. materiały prasowe)

Deon.pl jest najpopularniejszym w naszym kraju serwisem religijnym zarówno wśród młodzieży, jak i wszystkich internautów - wynika z Badania PBI/Gemius. W czerwcu br. miał 797 tys. użytkowników.

Serwis wydawany jest przez Towarzystwo Jezusowe (zakon jezuitów) i jezuickie Wydawnictwo WAM. Na drugim miejscu znajduje się Opoka.org.pl (Fundacja Konferencji Episkopatu Polski) - 628 tys., a na trzecim serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) - Gosc.pl, który w czerwcu miał 593 tys. użytkowników. Kolejne są: serwis Świadków Jehowy Jw.org (Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania) - 405 tys.; Adonai.pl (Pomoc Duchowa) - 313 tys., Wiara.pl (Instytut Gość Media) - 273 tys.; serwis internetowy tygodnika "Niedziela" Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 265 tys.; Katolik.pl (zakon salwatorianów) - 221 tys.; Dominikanie.pl (zakon dominikanów) - 159 tys., Stacja7.pl (Stacja7.pl) - 147 tys.

Nieco inaczej wygląda popularność serwisów w grupie 15-24 lat, definiowanej przez UNESCO jako młodzież. Pierwszy ponownie jest Deon.pl (207 tys. użytkowników), ale drugie miejsce zajmuje Gosc.pl (127 tys.), a Opoka.org.pl jest trzecia (99 tys.). Kolejne są: Adonai.pl (87 tys.), Jw.org (66 tys.), Wiara.pl (64 tys.), Katolik.pl (62 tys.), Niedziela.pl (58 tys.), Dominikanie.pl (44 tys.) oraz Stacja7.pl (29 tys.).

Strony o tematyce religijnej cieszą się większą popularnością wśród dziewcząt niż chłopców (odpowiednio 58 proc. i 42 proc.). Jedna piąta młodych internautów odwiedzających analizowane serwisy ma wykształcenie wyższe, licencjackie lub jest w trakcie studiów. Największe zainteresowanie stronami religijnymi odnotowano wśród internautów z miast powyżej 200 tys. mieszkańców.

(JM, 27.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.