Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Euro 2016

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat bagatelizuje brak obrazu podczas meczu Francja - Irlandia

W czasie transmisji niedzielnego meczu piłkarskich mistrzostw Europy między Francją a Irlandią w płatnym Polsacie Sport 2 na prawie pół godziny zniknął obraz. Komentatorzy Mateusz Borek i Tomasz Hajto przez ten czas prowadzili relację dźwiękową.

Podczas rozgrywanego w niedzielę o godz. 15 spotkania 1/8 finału nawałnica nad Polską spowodowała zniknięcie obrazu. W 35. minucie na końcówkę pierwszej połowy przeniesiono się do studia w Warszawie. Przez prawie 20 minut drugiej połowy transmisja prowadzona była ze stadionu, ale słychać było tylko głosy komentatorów, a widać planszę z logo turnieju. W tym czasie Francuzi strzelili dwa gole (ostatecznie zwyciężyli 2:1). Spowodowało to oburzenie odbiorców, którzy dali temu upust na Twitterze. Maftynka88 napisała: - Wielkie brawa dla @polsatsport 99 zł za wykupienie pakietu na mistrzostwa i tylko logo przez połowę meczu Francja Irlandia. Tomasz Niedośpiał: - 100 złotych zapłacone by sobie k... radia posłuchać. Żaneta Gotowalska: - Czarno to widzę...#Polsat odpadł.

Do sprawy na Twitterze odniósł się dziennikarz polsatowskich wydarzeń Maciej Stroiński: Jak czytam tu, że "Polsat wyłączył wizję" podczas meczu #FRA vs. #IRL to ogarnia mnie pusty śmiech... Btw, greps Radio Polsat jest fajny:).

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Grupy Polsat również bagatelizuje wydarzenie. - Czasem tak się zdarza, nie mamy na to wpływu. Przywróciliśmy sygnał tak szybko, jak to było możliwe - stwierdza. 

Spośród 51 meczów turnieju 27 Polsat pokazuje wyłącznie w płatnych kanałach Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3. Przeciętny odbiorca za wykupienie pakietu musiał zapłacić 99 zł.

(MAC, AMS, 27.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.