Władze Krakowa zrezygnowały ze znaku KRK w komunikacji marketingowej
![](/images/contents/photo_44436_1466410863_big.jpg)
Od lewej: Nowy znak promujący Kraków i znak dotychczas wykorzystywany w promocji Krakowa
Urząd Miasta w Krakowie zrezygnował z elementu komunikacji wizualnej miasta, na który wydano 61 tys. zł - podał "Dziennik Polski".
![Press](/images/contents_blocks/photo_88181_1466411248_big.jpg)
Nowy znak promujący Kraków
Władze miasta zdecydowały, że nie będą posługiwać się już w komunikacji skrótem KRK. Jan Machowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Krakowie, tłumaczy, że nie zmieniło się logo Krakowa, ale jeden ze stałych elementów systemu identyfikacji wizualnej miasta. - Zniknęło KRK, a w jego miejsce jest KRAKÓW - mówi Machowski. - Rebranding ma charakter ewolucyjny i wynika z aktualnych trendów w tworzeniu identyfikacji wizualnych polegających na maksymalnym upraszczaniu przekazu reklamowego. Zmiana ta wpływa dodatkowo na wyeksponowanie nazwy miasta w materiałach informacyjno-promocyjnych.
(DR, 20.06.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)