Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Władze Krakowa zrezygnowały ze znaku KRK w komunikacji marketingowej

Od lewej: Nowy znak promujący Kraków i znak dotychczas wykorzystywany w promocji Krakowa

Urząd Miasta w Krakowie zrezygnował z elementu komunikacji wizualnej miasta, na który wydano 61 tys. zł - podał "Dziennik Polski".

Press

Nowy znak promujący Kraków

Władze miasta zdecydowały, że nie będą posługiwać się już w komunikacji skrótem KRK. Jan Machowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Krakowie, tłumaczy, że nie zmieniło się logo Krakowa, ale jeden ze stałych elementów systemu identyfikacji wizualnej miasta. - Zniknęło KRK, a w jego miejsce jest KRAKÓW - mówi Machowski. - Rebranding ma charakter ewolucyjny i wynika z aktualnych trendów w tworzeniu identyfikacji wizualnych polegających na maksymalnym upraszczaniu przekazu reklamowego. Zmiana ta wpływa dodatkowo na wyeksponowanie nazwy miasta w materiałach informacyjno-promocyjnych.

(DR, 20.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.