Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Czerwiec 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piłkarskie święto a piwne zwyczaje kibiców

10 czerwca o godz. 21:00 Francja podejmie Rumunię w meczu otwarcia największego w tym roku piłkarskiego turnieju w Europie. Gdyby to był zwykły dzień, to – jak podaje raport „Piwna Polska pod lupą”, przygotowany na zlecenie Kompanii Piwowarskiej – 90 minut później ponad połowa polskich piwoszy otworzyłaby ostatnie tego wieczoru piwo. W czyim towarzystwie zrobiliby to najchętniej? Oczywiście polskich piłkarzy! 

Kobiety na pytanie o znaną osobę, której najchętniej postawiłyby piwo, wskazują prezenterki telewizyjne, aktorów oraz Roberta Lewandowskiego, którego jako kompana do piwa wybiera także aż jedna trzecia mężczyzn. Dodatkowo 27% panów byłoby skłonnych za piwo naszego najlepszego napastnika zapłacić.

Wybór piłkarskiej kadry narodowej jako tej, z którą najchętniej napije się piwa, deklaruje co piąta kobieta (21%) i ponad jedna trzecia mężczyzn (37%). Jest to wręcz oczywiste w kontekście przywiązania do piłki nożnej, którą Polacy traktują jako sport narodowy. W połączeniu z zestawem cech, jakie najbardziej nam do piwa pasują, można uznać, że respondenci przypisują piłkarzom poczucie humoru (55%) i bycie towarzyskimi (52%).

- Wśród kibiców na pewno jest wielu miłośników chmielowego napoju, a ci z kolei, jak wynika z naszego raportu, najchętniej umówiliby się na piwo oczywiście z piłkarzami. Oby byli skłonni wstrzymać się z realizacją tego marzenia! – śmieje się Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. PR w Kompanii Piwowarskiej. - Przecież wszystkim nam zależy, aby polska drużyna zaszła w turnieju jak najdalej i wróciła do domu dopiero w lipcu. Wyjście na piwo z naszą reprezentacją musi więc poczekać. Na pewno jednak warto wznieść toast za powodzenie biało-czerwonych, np. Tyskim.

Godziny rozgrywek a godziny picia piwa 

Święto europejskiej piłki we Francji będzie miało inny przebieg niż w latach ubiegłych. Eliminacje przeszły 24 drużyny (wcześniej zawsze było ich 16), więc w fazie grupowej codziennie odbędą się trzy mecze, a nie dwa jak dotychczas. W czasie trwającego miesiąc turnieju na 10 francuskich stadionach rozegranych zostanie łącznie 51 spotkań, przy czym ostatnie danego dnia będą się rozpoczynać o godz. 21:00.

Porównując godziny meczów z wynikami raportu „Piwna Polska pod lupą”, można przypuszczać, że turniej będzie miał wpływ na nawyki piwoszy w naszym kraju. Ok. 60% badanych po pierwsze piwo sięga dopiero o 19:30, a po ostatnie o 22:30 (58%). Można się spodziewać, że podczas rozgrywek jasne pełne w Polsce poleje się wcześniej niż zazwyczaj – np. już o godz. 18. Natomiast w czasie wieczornych spotkań kibice być może wychylą ostatnie piwo w przerwie meczu lub już po jego zakończeniu, komentując najlepsze zagrania i najciekawsze fragmenty spotkania.

Press

Klaudyna Polanowska-Skrzypek

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.