Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Women's Health" wysoko wśród miesięczników, ale nie utrzymał wyniku z ub.r.

W okresie od stycznia do marca br. spadła sprzedaż miesięczników dla kobiet (z wyjątkiem pism poradnikowych) w porównaniu do pierwszego kwartału ub.r. "Women's Health" (Motor-Presse Polska), który w marcu ub.r. z dwumiesięcznika został przekształcony w miesięcznik, w marcu 2016 roku sprzedawał się słabiej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Spośród miesięczników dla kobiet o tematyce lifestylowej, zdrowym trybie życia i urodzie w pierwszym kwartale br. najlepiej sprzedawał się "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) – 169 378 egz. (spadek o 16,24 proc.).
Wysokie miejsce w zestawieniu zajął miesięcznik "Women's Health", którego średnia sprzedaż w pierwszym kwartale br. wyniosła 78 876 egz. (numer styczniowo-lutowy był wydaniem łączonym). W samym marcu 2016 roku jego sprzedaż wyniosła 68 711 egz., co oznacza spadek o 13,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r.
Średnia sprzedaż ukazującego się od czerwca ub.r. miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness" (Edipresse Polska) wyniosła 53 896 egz. Jest to słabszy wynik niż średnia sprzedaż tego tytułu w 2015 roku (76 381 egz.).
Miesięcznik "Grazia" (Wydawnictwo Bauer), który przed majem ub.r. był dwutygodnikiem, w pierwszym kwartale br. sprzedawał się w 48 937 egz.

Copy:
Create bar charts

(IKO, 08.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.