Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W danych dziennych nowego badania PBI/Gemius Onet.pl przed Wp.pl

Firma badawcza Gemius prowadzi w Polsce od 31 maja br. nowe badania Internetu na zlecenie PBI (po tym jak PBI wypowiedziało umowę GfK Polonia). Dane dotyczące wydawców internetowych są publikowane również w cyklu dziennym.

Z badania Internetu PBI/Gemius za 2 czerwca br. (obejmującego komputery stacjonarne i mobile) najwięcej użytkowników – 14,178 mln – miała domena Google.pl. Facebook.com odwiedziło 10,035 mln internautów, Węzeł Youtube.com - 5,888 mln, a Google.com - 4,837 mln. W pierwszej dziesiątce znalazły się też: Onet.pl (4,731 mln użytkowników), Wp.pl (3,938 mln), Allegro.pl (2,887 mln), Wikipedia.org (2,332 mln), Interia.pl (2,253 mln) i Olx.pl (1,947 mln).

Rezultaty obejmujące ruch wyłącznie z urządzeń stacjonarnych wyglądają następująco: Google.pl (10,924 mln), Facebook.com (7,750 mln), Youtube.com (5,791 mln), Onet.pl (3,521 mln), Google.com (3,409 mln), Wp.pl (3,095 mln), Allegro.pl (2,227 mln), Interia.pl (1,65 mln) i Olx.pl (1,558 mln), Wikipedia.org (1,438 mln).

Na urządzeniach mobilnych Onet.pl jest jeszcze popularniejszy i zajmuje trzecią pozycję w zestawieniu z 1,943 mln użytkowników. Dwie pierwsze należą do Google.pl (6,794 mln) i Facebook.com (3,79 mln). Na czwartej pozycji jest Google.com (1,832 mln). Dalej są: Wp.pl (1,383 mln), Wikipedia.org (1 mln), Youtube.com (847 tys.), Interia.pl (835 tys.), Allegro.pl (817 tys.), Gazeta.pl (607 tys.).

Badanie PBI/Gemius wykorzystuje dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z III kwartału ub.r. i badania Maluchy z ub.r. Próba 2 czerwca br. wyniosła 125911 internautów. Badana jest cała populacja polskich internautów, którzy 2 czerwca br. szacowani byli na 25,229 mln.

(JM, 04.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.