Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Czerwiec 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Top 25 youtuberów, ciekawy branded content, potencjał meet-upów

Zmiany na podium najbardziej medialnych polskich youtuberów: donGURALesko awansował z miejsca czwartego na pozycję lidera, kanał Ewy Chodakowskiej poza pierwszą setką. W specjalnym wydaniu "Press" - "YouTube. Medium XXI wieku" - prezentujemy najnowsze badanie "Top 25 polskich youtuberów", które wykonał Press-Service Monitoring Mediów.

Wielu się wydaje, że YouTube to gimbaza, ale ponad połowa widzów kanałów tego serwisu to jednak osoby w wieku 18-34 lata. Dowiedz się, jak Polacy korzystają z YouTube, czego przede wszystkim tam szukają, co najczęściej oglądają.

Wśród internautów zaczyna dominować "pokolenie adblocka", które nie chce inwazyjnych reklam. Podpowiadamy, jak youtuber może pomóc rozwiązać ten problem.

Przepływ celebrytów z online do mainstreamu to już fakt. Szefowie polskich sieci partnerskich Multi Channel Networks analizują, jak zmienia się pozycja polskich youtuberów jako digital influencerów.

Kampania branded content na YouTube bez youtubera to w Polsce wciąż jeszcze rzadkość - prezentujemy najciekawsze case'y.

Chcesz zostać twórcą internetowym? Fachowcy i youtuberzy podpowiadają, z jakiego sprzętu korzystają i jak kupować oprogramowanie do obróbki wideo.

Zapraszamy do lektury. Dodatek "YouTube" ukazał się wraz z czerwcowym "Press".

(02.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.