„Gazeta Wyborcza” w nowym logo akcentuje słowo „Wyborcza”

Wczoraj „Gazeta Wyborcza” pokazała fragment nowego logotypu
Wczoraj „Gazeta Wyborcza” (Agora SA) zaprezentowała fragment nowego logotypu. Po zmianach będzie wyeksponowane słowo „Wyborcza” (ma być drukowane większą i pogrubioną czcionką).
Logo zostanie zaprezentowane 4 czerwca br. Do tego czasu codziennie będzie odsłaniany kolejny fragment logotypu. Wydawca chce w ten sposób wzbudzić zaciekawienie czytelników.
Nowe logo zachowa charakterystyczny czerwony prostokąt i hasło: „Nam nie jest wszystko jedno”. - Logo ma mieć charakter bardziej nowoczesny. Wkrótce nastąpią także nieznaczne zmiany w szacie graficznej – zapowiada Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.
Za zmianę logotypu odpowiada dział graficzny wydawcy pod kierunkiem Macieja Kałkusa, dyrektora artystycznego "GW".
(IKO, 01.06.2016)
