Duże zmiany w Radiu 357  |  W Tbilisi są już pierwsi wysłannicy  |  "Polityka" zmienia makietę  |  Termin premiery odcinków "Familiady" z nowym producentem  |  AmRest rusza z kompleksowym przetargiem  |  Zastępczyni dyrektora zespołu subskrypcji w Agorze  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła poszerzy zasięg  |  Stabilna widownia serialu "Przyjaciółki" w Polsacie  |  Wyniki talk-show "Dobry wieczór" poniżej średniej TVN Style  |  Bohaterowie "Rolników. Podlasie" w drugim serialu  |  Program "Diabelnie boskie" nie powróci  |  Szósty sezon "The Voice Senior" w TVP 2  |  Nowa audycja Radia Eska Rock  |  Oglądalność "Naszego nowego domu"  |  Wybrano laureatów Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej  |  Skąd informacje pozyskują inwestorzy indywidualni – badanie  |  Bank Millennium  |  H2O Creative pracuje  |  Movemore.pl wybrał agencję  |  Hiszpania: 87 firm medialnych pozwało Meta  |  Australijski premier: Musk ma plan, jak wykorzystać zakaz dostępu młodzieży do social mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Duże zmiany w Radiu 357  |  W Tbilisi są już pierwsi wysłannicy  |  "Polityka" zmienia makietę  |  Termin premiery odcinków "Familiady" z nowym producentem  |  AmRest rusza z kompleksowym przetargiem  |  Zastępczyni dyrektora zespołu subskrypcji w Agorze  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła poszerzy zasięg  |  Stabilna widownia serialu "Przyjaciółki" w Polsacie  |  Wyniki talk-show "Dobry wieczór" poniżej średniej TVN Style  |  Bohaterowie "Rolników. Podlasie" w drugim serialu  |  Program "Diabelnie boskie" nie powróci  |  Szósty sezon "The Voice Senior" w TVP 2  |  Nowa audycja Radia Eska Rock  |  Oglądalność "Naszego nowego domu"  |  Wybrano laureatów Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej  |  Skąd informacje pozyskują inwestorzy indywidualni – badanie  |  Bank Millennium  |  H2O Creative pracuje  |  Movemore.pl wybrał agencję  |  Hiszpania: 87 firm medialnych pozwało Meta  |  Australijski premier: Musk ma plan, jak wykorzystać zakaz dostępu młodzieży do social mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Duże zmiany w Radiu 357  |  W Tbilisi są już pierwsi wysłannicy  |  "Polityka" zmienia makietę  |  Termin premiery odcinków "Familiady" z nowym producentem  |  AmRest rusza z kompleksowym przetargiem  |  Zastępczyni dyrektora zespołu subskrypcji w Agorze  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła poszerzy zasięg  |  Stabilna widownia serialu "Przyjaciółki" w Polsacie  |  Wyniki talk-show "Dobry wieczór" poniżej średniej TVN Style  |  Bohaterowie "Rolników. Podlasie" w drugim serialu  |  Program "Diabelnie boskie" nie powróci  |  Szósty sezon "The Voice Senior" w TVP 2  |  Nowa audycja Radia Eska Rock  |  Oglądalność "Naszego nowego domu"  |  Wybrano laureatów Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej  |  Skąd informacje pozyskują inwestorzy indywidualni – badanie  |  Bank Millennium  |  H2O Creative pracuje  |  Movemore.pl wybrał agencję  |  Hiszpania: 87 firm medialnych pozwało Meta  |  Australijski premier: Musk ma plan, jak wykorzystać zakaz dostępu młodzieży do social mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PSL wprowadza nowy logotyp, zdaniem specjalistów jest on udany

Tak wygląda nowe logo PSL

Nowe logo Polskiego Stronnictwa Ludowego (PSL) zdaniem przedstawicieli agencji brandingowych jest prostsze i bardziej nowoczesne. Dotychczasowe służyło partii ćwierć wieku.

Koniczynę z ogonkiem, składającą się z czterech zielonych serduszek, z białym akronimem PSL, wkrótce zastąpi prostsze logo partii - podała "Rzeczpospolita". Nowy logotyp partii widoczny jest już m.in. na profilu PSL na Twitterze. Również składa się z koniczyny, która jest symbolem wartości ludowych partii. Nowy znak PSL ma pomóc zmienić wizerunek partii. 

Czy to się uda? - Dobrze, że nowe logo nie jest zupełnie nowym znakiem. Jest bardziej współczesne od poprzedniego i zdecydowanie prostsze. Natomiast w dzisiejszych czasach sam znak to za mało. Jeśli za zmianą wizualną nie idą faktyczne, odmładzające zmiany strukturalne – jego wiarygodność zdewaluuje się w okamgnieniu - uważa Mateusz Lipski, dyrektor strategiczny Progressivo PSV. 

Piotr Ręczajski, strategic director i partner w Mamastudio, podkreśla, że zmiany, jakie wprowadzono w logo PSL, to wyłącznie lifting. - Nowy znak zachowuje 90 procent obecnego kapitału wizualnego PSL. Kierunek zmian dobry: znak został jednoznacznie uproszczony, zwiększyła się jego czytelność. Jeśli chodzi o poziom egzekucji, to uważamy, że jest nieszczególny. Ten kierunek myślenia mógłby być lepiej wysycony. Nowy znak ma mało elementów indywidualizujących - dodaje Ręczajski.

Z rzecznikiem prasowym PSL nie udało nam się wczoraj skontaktować. A biuro prasowe nie odpowiedziało na nasze pytania.

(DR, 19.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.