Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon stawia na wideo dobrej jakości

(fot. videodirect.amazon.com)

Od wczoraj posiadacze konta w serwisie Amazon mogą udostępniać w nim treści wideo. Usługą Video Direct Amazon chce konkurować z YouTube.

Producentom treści wideo Amazon oferuje kilka opcji monetyzacji wygenerowanego ruchu. Pierwszą z nich jest udostępnienie produkcji wszystkim użytkownikom nowego serwisu za darmo i zarabianie na wyświetlanych przy nich reklamach. Drugą opcją jest pobieranie opłat za dostęp do pojedynczych treści lub kanału. Możliwe jest również udostępnianie kontentu wyłącznie użytkownikom płatnego serwisu streamingowego Amazona - Prime Video.
Amazon zapowiada, że w serwisie Video Direct publikowane będą jedynie materiały profesjonalne, muszą być w jakości HD. Wśród pierwszych partnerów projektu są: Mattel, "The Guardian", Condé Nast, Mashable i Machinima.

(LL, 11.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.