Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon stawia na wideo dobrej jakości

(fot. videodirect.amazon.com)

Od wczoraj posiadacze konta w serwisie Amazon mogą udostępniać w nim treści wideo. Usługą Video Direct Amazon chce konkurować z YouTube.

Producentom treści wideo Amazon oferuje kilka opcji monetyzacji wygenerowanego ruchu. Pierwszą z nich jest udostępnienie produkcji wszystkim użytkownikom nowego serwisu za darmo i zarabianie na wyświetlanych przy nich reklamach. Drugą opcją jest pobieranie opłat za dostęp do pojedynczych treści lub kanału. Możliwe jest również udostępnianie kontentu wyłącznie użytkownikom płatnego serwisu streamingowego Amazona - Prime Video.
Amazon zapowiada, że w serwisie Video Direct publikowane będą jedynie materiały profesjonalne, muszą być w jakości HD. Wśród pierwszych partnerów projektu są: Mattel, "The Guardian", Condé Nast, Mashable i Machinima.

(LL, 11.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.