Paweł Kocoń dyrektorem biura komunikacji Agencji Rynku Rolnego
Paweł Kocoń (fot. materiały prasowe)
Paweł Kocoń, który z końcem marca rozstał się z MSLGroup, zaczął pracę w Agencji Rynku Rolnego.
Kocoń objął nowe stanowisko dyrektora biura komunikacji. Kieruje 17-osobowym zespołem. Kocoń tłumaczy, że zadaniem jego zespołu jest przeprowadzenie rozpisanych na kilka lat działań informacyjno-edukacyjnych poprawiających wizerunek rolnika. - Chcemy zmienić postrzeganie producentów żywności z wizerunku rolnik szuka żony na przedsiębiorca, który podąża za trendami i potrzebami rynku - mówi.
Dodaje, że są już plany takich działań i niewykluczone, że do ich realizacji ARR będzie szukać agencji reklamowych i PR.
Paweł Kocoń w maju ub.r. objął w MSLGroup nowo utworzone stanowisko PR managera. Odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Wcześniej przez trzy lata współtworzył projekt Fun in Design, a jeszcze wcześniej zajmował się m.in. komunikacją w Grupie Pracuj.
(AMS, 15.04.2016)