"Dzień dobry TVN" z największą widownią spośród programów śniadaniowych
(fot. pixabay.com)
Spośród programów śniadaniowych głównych telewizji najwięcej widzów zgromadził w marcu br. "Dzień dobry TVN". W porównaniu z tym miesiącem ub.r. widownię zwiększył tylko poranek w Polsacie.
Poranny program TVN oglądało w marcu br. średnio 544 tys. widzów (to 53 tys. mniej niż rok temu). Drugie miejsce zajął program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 ze średnią widownią 391 tys. osób (spadek o 48 tys.), a trzecie "Nowy dzień" w Polsacie - 278 tys. widzów.
Ten program był też liderem pod względem udziału w rynku. W grupie ogólnej prowadził z wynikiem 12,15 proc. (rok temu: 11,06 proc.), a w komercyjnej 16-49 – 15,18 proc. (13,80 proc.). Na drugie miejsce z pierwszego spadł w obu grupach "Dzień dobry TVN" z udziałem 10,99 proc. w grupie ogólnej (11,66 proc.) i 14,69 proc. w komercyjnej (15,06 proc.). Trzeci był poranek Dwójki z udziałem 8,60 proc. wśród wszystkich widzów (9,54 proc.) i 7,31 proc. w grupie komercyjnej (8,78 proc.).
Poranne pasma TVN i Dwójki rozpoczynają się o godz. 8, a Polsat od godz. 6 emituje poranek kanału informacyjnego Polsat News pt. "Nowy dzień".
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 08.04.2016)