Partner of Promotion nadal liderem zestawienia agencji PR pod względem przychodów

Top 10 agencji o najwyższych przychodach w 2014 roku
Partner of Promotion po raz ósmy znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia agencji PR przygotowanego według wysokości rocznych przychodów.
W 2014 roku agencja Partner of Promotion miała przychód w wysokości 37,2 mln zł (wzrost o 2,3 proc. w porównaniu z 2013 rokiem). Ta agencja miała też najwyższy zysk netto - 2,2 mln zł.
Drugie miejsce - po raz trzeci z rzędu - zajęła agencja AM Art-Media z przychodem 19,7 mln zł (wzrost o 4 proc.). Z miejsca czwartego na trzecie awansowała MSLGroup, wyprzedzając Havas PR Warsaw. Przychody MSLGroup w 2014 roku wyniosły 17,4 mln zł (wzrost o 37,3 proc.), a Havas PR Warsaw 14,3 mln zł (wzrost o 1,26 proc.).
Dalej są: 24/7 Communication z przychodem 13,4 mln zł (wzrost o 6,3 proc.), Grayling Poland - 11,2 mln zł (spadek o 10 proc.), Hill and Knowlton Poland - 9 mln zł (spadek o 12 proc.), Multi Communications - 8,6 mln zł (agencja nie brała udziału w rankingu za 2013 rok), Martis Consulting - 8 mln zł (wzrost o 27,6 proc.).
Do pierwszej dziesiątki dzięki wzrostowi przychodów o 73 proc. trafiła agencja Headlines. Jej przychód wyniósł prawie 8 mln zł.
Pełny ranking publikujemy w październikowym numerze "Press". Są w nim informacje nie tylko o wynikach finansowych, ale też deklarowanej wysokości przychodów z wynagrodzeń (tzw. fee income) największych agencji public relations w Polsce.
(JS, 26.10.2015)
