Powstało Porozumienie Badaczy Mediów
Inicjatywę utworzyły PBC, Nielsen, KBR, PBI i Kantar Media
Polskie organizacje zajmujące się pomiarem mediów utworzyły Porozumienie Badaczy Mediów.
Inicjatywę utworzyły organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku: prasy (Polskie Badania Czytelnictwa), telewizji (Nielsen Audience Measurement), radia (Komitet Badań Radiowych), Internetu (Polskie Badania Internetu), monitoringu rynku reklamy (Kantar Media).
Według zapowiedzi, celem Porozumienia Badaczy Mediów jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku oraz dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.
Pierwszą inicjatywą organizacji jest zaplanowana na 16 listopada br. konferencja poświęcona standardom pomiaru konsumpcji prasy, radia, telewizji, Internetu i monitoringu reklam.
(KOZ, 21.10.2015)










