Dział: PRASA

Dodano: Październik 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

Inicjatywę utworzyły PBC, Nielsen, KBR, PBI i Kantar Media

Polskie organizacje zajmujące się pomiarem mediów utworzyły Porozumienie Badaczy Mediów.

Inicjatywę utworzyły organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku: prasy (Polskie Badania Czytelnictwa), telewizji (Nielsen Audience Measurement), radia (Komitet Badań Radiowych), Internetu (Polskie Badania Internetu), monitoringu rynku reklamy (Kantar Media).
Według zapowiedzi, celem Porozumienia Badaczy Mediów jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku oraz dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.
Pierwszą inicjatywą organizacji jest zaplanowana na 16 listopada br. konferencja poświęcona standardom pomiaru konsumpcji prasy, radia, telewizji, Internetu i monitoringu reklam.

(KOZ, 21.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.