#DajCałusa Coca-Coli najpopularniejszą reklamą na YouTube (zobacz reklamowe hity)

Spot Coca-Coli "#DajCałusa" z internetowymi celebrytami w roli głównej był w lipcu najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube. Często oglądane były również spoty: Porsche, FIFA2015 i Lidla.
Najpopularniejszą na YouTube reklamę "#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!", w której internetowi celebryci zachęcają do całowania się, obejrzało w lipcu 485 tys. razy. Za jej przygotowanie odpowiada dom mediowy MediaCom.
Na drugim miejscu znalazła się obejrzana 260 tys. razy reklama "FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku", przedstawiająca pojedynek w tytułowej grze wideo pomiędzy dwoma piłkarzami.
Trzecią najpopularniejszą reklamą, obejrzaną przez Polaków 226 tys. razy, jest "Porsche BlackBox".
Na czwartym i piątym miejscu są natomiast reklamy oferty Lidla. "Moda damska na lato - oferta promocyjna Lidla" wyświetlona była 135 tys. razy, a "Trendy na lato marki Esmara - oferta promocyjna Lidla" 125 tys. razy.
YouTube Ads Leaderboard to zestawienie reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Bierze pod uwagę liczbę obejrzeń w Polsce, liczbę kliknięć "to mi się podoba" oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego.
Ruszył konkurs GRAND VIDEO AWARDS - czekamy na najbardziej kreatywne i oryginalne materiały.
(JM, 22.08.2015)
