T-Mobile po interwencjach agencji zmienia skład komisji przetargowej
T-Mobile Polska przyznaje, że z powodu skarg agencji zmieniona została komisja w prowadzonym obecnie przetargu reklamowym.
Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", w przetargu na reklamową obsługę T-Mobile zaproszone do niego agencje miały dostać propozycję zatrudnienia u siebie dyrektora kreacji, prywatnie zawiązanego z osobą doradzającą w tym przetargu. Agencjom sugerowano, że to może pomóc w wygraniu tego przetargu. Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, zapytany, czy zaproszone agencje takie propozycje otrzymały, nie odpowiedział dokładnie na to pytanie, ale przyznał, że do T-Mobile dotarły skargi agencji na temat procesu przetargowego.
- Dotarły do nas informacje, jakoby ktoś miał usiłować wpłynąć na wyniki przetargu. Ponieważ chcemy, by proces był maksymalnie transparentny dla wszystkich stron, postanowiliśmy, dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, o dokonaniu zmian w komisji przetargowej. Wierzymy, że to dodatkowo zapewni wszystkim uczestnikom pełny komfort - odpowiada Piotr Żaczko. Nie podaje jednak, z jakiego konkretnie powodu zmiany w komisji przetargowej zostały wprowadzone, a także, kto w tej komisji zasiadał wcześniej ani kto zasiada obecnie i z czyjej obecności zrezygnowano. - Niestety nie możemy przekazywać żadnych szczegółowych informacji na temat przetargu, między innymi dlatego, że proces trwa - mówi Żaczko.
(AMS, 26.07.2015)










