Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łanik szefem marketingu w Toshiba Tec Poland

Radosław Łanik został dyrektorem marketingu i rozwoju w Toshiba Tec Poland SA.

Przejął obowiązki Piotra Wyczółkowskiego, dotychczasowego dyrektora marketingu, który odszedł z firmy. Radosław Łanik z firmą związany jest od września ub.r., poprzednio był dyrektorem ds. projektów.

(JW, 15.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.