Spotify wprowadza materiały wideo i podcasty, ale jeszcze nie wszędzie (wideo)
![](/images/contents/photo_39734_1456635679_big.jpg)
Muzyczny serwis streamingowy Spotify potwierdził wczoraj, że poszerzył swoją ofertę o kontent wideo i podcasty.
Podczas wczorajszej konferencji prasowej szefowie Spotify zaprezentowali nowe możliwości serwisu. Najważniejszą z nich było wprowadzenie treści wideo pochodzących m.in. z BBC, Comedy Central, Condé Nast Entertainment, ESPN, Fusion, Maker Studios, NBC, TED i Vice Media. Szwedzki serwis streamingowy zapowiedział też inwestycje w produkcję własnych materiałów wideo. Jedną z pierwszych inicjatyw tego typu jest talk-show ”A Full English”. Oferta audio poszerzona została natomiast o podcasty.
Nowe funkcjonalności serwisu dostępne są na razie dla użytkowników aplikacji Spotify na iPhone’y w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwecji. Wkrótce mają pojawić się w innych krajach.
(LL, 21.05.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)