Wróbel, Misiecka, Pawłowska-Pojawa rymują o komunikacji (wideo)
![](/images/contents/photo_39465_1456635458_big.jpg)
Marek Wróbel, prezes agencji Neuron PR, przygotował wideo, w którym wspólnie z innymi specjalistami od PR rapuje o najważniejszych zasadach i błędach popełnianych w komunikacji.
Oprócz Marka Wróbla, który jest autorem pomysłu i tekstu utworu, w projekcie biorą udział: Anna Pawłowska-Pojawa – rzeczniczka prasowa PMPG Polskie Media, Eliza Misiecka – prezes Genesis PR, Monika Krajewska z Green Stream Communication oraz Paweł Soproniuk i Lidia Marcinkowska, partnerzy z Neuron PR.
– Chcieliśmy w ten sposób skutecznie powiedzieć o zasadach komunikacji – mówi Lidia Marcinkowska, dyrektor zarządzająca agencji Neuron PR. – Liczymy na dotarcie nie tylko do komunikatorów, ale też menedżerów i właścicieli firm, którzy mogą skorzystać z zawartych w naszej piosence rad – dodaje Marcinkowska.
Teledysk umieszczono na YouTube, a przychody z jego wyświetleń zostaną przeznaczone na cele charytatywne.
(DR, 27.04.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)