Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ARC Rynek i Opinia liderem wzrostu wśród 10 największych firm badawczych

Zgodnie z wynikami audytu przychodów firm badawczych za 2014 rok zrealizowanego przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku instytut ARC Rynek i Opinia, odnotowując wzrost sięgający 16%, miał największą dynamikę wzrostu wśród TOP 10 firm badawczych. Oznacza to, że wynik instytutu ARC Rynek i Opinia jest lepszy od średniej uzyskanej przez branżę o 20 punktów procentowych.

Branża badawcza w Polsce w 2014 roku odnotowała spadek na poziomie 4,4%. Mimo to, agencje z kapitałem polskim dużo lepiej radziły sobie w ubiegłym roku osiągając wzrost na poziomie 12%.

„Największa dynamika sprzedaży wśród 10 największych firm badawczych na polskim rynku to nasz duży sukces. Złożyło się na niego kilka czynników, z których najistotniejsze to elastyczność w stosunku do oczekiwań klientów oraz wysoka jakość badań. Ponadto, sektor dla którego realizujemy większość badań, czyli usługi, jest w fazie intensywnego rozwoju. Nasi klienci, na etapie poszukiwania najlepszych rozwiązań w swojej działalności, coraz częściej doceniają ogromną rolę badań w wytyczaniu ścieżek rozwoju czy poprawy jakości” – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia już od ponad 23 lat przeprowadza badania marketingowe oraz sondaże opinii publicznej i ma stałe miejsce wśród najlepszych instytutów badawczych w Polsce. Dzięki przynależności do największej międzynarodowej sieci zrzeszającej niezależne agencje badawcze – IriS – realizuje projekty badawcze w Europie i na świecie. Instytut ARC Rynek i Opinia posiada certyfikat jakości pracy ankieterów PKJPA, a wszystkie badania są realizowane w zgodzie ze standardami ESOMAR-u. ARC Rynek i Opinia jest partnerem strategicznym projektu Superbrands 2013/2014, nagradzającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych.

 

Magdalena Felczak
PR Manager

(08.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.