Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowi pracownicy w Saatchi & Saatchi

Sześć osób dołączyło do działów obsługi klienta, strategii i produkcji agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.

Dział obsługi klienta agencji zasiliły zatrudnione jako account executive Sylwia Jedyńska, Dorota Drelich i Agata Piotrowska. Sylwia Jedyńska będzie obsługiwać marki Blend-a-Med oraz Ariel (Procter & Gamble). Dotychczas pracowała w dziale finansowym firmy Accenture. Dorota Drelich odpowiada za marki: Kubuś (Maspex Wadowice), Head & Shoulders (P&G) oraz Nałęczowianka (Nestlé Waters Polska SA). Przez ostatnie 2,5 roku pracowała w agencji Grey Worldwide Warszawa, ostatnio na stanowisku account executive, obsługując marki: Lenor, Fairy, Mr Proper i Ace (P&G). Agata Piotrowska w S&S obsługuje Toyotę oraz Novartis Polska. Wcześniej przez 2,5 roku była account executive w agencji TBWAWarszawa i zajmowała się obsługą Absolut Vodka (wyłącznym importerem na rynek polski jest V&S Luksusowa Zielona Góra SA), Henkel Polska oraz BEKO SA. Nowa osoba - Magdalena Adamska zasiliła dział strategii Saatchi & Saatchi. Została planerem strategicznym. Dotychczas przez ostatnie dwa lata zajmowała takie samo stanowisko w agencji G7. Wzmocniony został dział produkcji agencji, do którego dołączyły: Paulina Jędrysiak – na stanowisko proof reader i Anna Szustak - print producer. Jędrysiak wcześniej pracowała w wydawnictwie Polonia Records, a Szustak była asystentką szefa produkcji w agencji reklamowej Pryzmat.

(MŁ, 01.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.