Nowi pracownicy w Saatchi & Saatchi
01.03.2006, 00:00
Sześć osób dołączyło do działów obsługi klienta, strategii i produkcji agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
Dział obsługi klienta agencji zasiliły zatrudnione jako account executive Sylwia Jedyńska, Dorota Drelich i Agata Piotrowska. Sylwia Jedyńska będzie obsługiwać marki Blend-a-Med oraz Ariel (Procter & Gamble). Dotychczas pracowała w dziale finansowym firmy Accenture. Dorota Drelich odpowiada za marki: Kubuś (Maspex Wadowice), Head & Shoulders (P&G) oraz Nałęczowianka (Nestlé Waters Polska SA). Przez ostatnie 2,5 roku pracowała w agencji Grey Worldwide Warszawa, ostatnio na stanowisku account executive, obsługując marki: Lenor, Fairy, Mr Proper i Ace (P&G). Agata Piotrowska w S&S obsługuje Toyotę oraz Novartis Polska. Wcześniej przez 2,5 roku była account executive w agencji TBWAWarszawa i zajmowała się obsługą Absolut Vodka (wyłącznym importerem na rynek polski jest V&S Luksusowa Zielona Góra SA), Henkel Polska oraz BEKO SA. Nowa osoba - Magdalena Adamska zasiliła dział strategii Saatchi & Saatchi. Została planerem strategicznym. Dotychczas przez ostatnie dwa lata zajmowała takie samo stanowisko w agencji G7. Wzmocniony został dział produkcji agencji, do którego dołączyły: Paulina Jędrysiak – na stanowisko proof reader i Anna Szustak - print producer. Jędrysiak wcześniej pracowała w wydawnictwie Polonia Records, a Szustak była asystentką szefa produkcji w agencji reklamowej Pryzmat.(MŁ, 01.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
