Wydawnictwo PWR zwiększa zasięg
Polskie Wydawnictwo Rolnicze z Poznania, niekwestionowany lider wśród wydawców prasy rolniczej w Polsce, docierający do ponad 640 000 osób miesięcznie, nabył 100% udziałów w Wydawnictwie Hortpress. Tym samym oferta w grupie PWR wzrosła do dziesięciu tytułów, a zasięg wydawnictwa jeszcze się zwiększy.
Na początku 2015 roku Polskie Wydawnictwo Rolnicze stało się właścicielem wydawnictwa Hortpress. Dzięki tej inwestycji PWR, poza dotychczasowymi tytułami dla rolników: „top agrar Polska”, „Tygodnik Poradnik Rolniczy” i „Modna Gospodyni”, rozszerza portfolio o dedykowany rolnikom miesięcznik „AgroTechnika” oraz gamę tytułów dla plantatorów warzyw i owoców: „Sad nowoczesny”, „Owoce. Warzywa. Kwiaty”, „Jagodnik”, „Pod osłonami” i „Pieczarki”.
Zakup Wydawnictwa Hortpress to kolejna inwestycja PWR. W 2012 roku wydawnictwo nabyło Promark - wydawcę „Poradnika Rolniczego”, który po połączeniu z wydawanym przez PWR „Tygodnikiem Rolniczym” jako „Tygodnik Poradnik Rolniczy” stał się największym tygodnikiem dla mieszkańców polskiej wsi. Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown wynika, że czytelnictwo „Tygodnika Poradnika Rolniczego” oraz „top agrar Polska” wynosi ponad 400 tys. Inwestycja w nowe tytuły pozwoli osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.
Dzięki tak bogatemu portfolio PWR będzie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby czytelników, a reklamodawcom, którzy zdają sobie sprawę z ogromnego potencjału branży agro, zapewni precyzyjne dotarcie do konsumenta-rolnika.
Małgorzata Kolczyńska
PR Manager
(16.02.2015)