ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Luty 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo PWR zwiększa zasięg

Polskie Wydawnictwo Rolnicze z Poznania, niekwestionowany lider wśród wydawców prasy rolniczej w Polsce, docierający do ponad 640 000 osób miesięcznie, nabył 100% udziałów w Wydawnictwie Hortpress. Tym samym oferta w grupie PWR wzrosła do dziesięciu tytułów, a zasięg wydawnictwa jeszcze się zwiększy.

Na początku 2015 roku Polskie Wydawnictwo Rolnicze stało się właścicielem wydawnictwa Hortpress. Dzięki tej inwestycji PWR, poza dotychczasowymi tytułami dla rolników: „top agrar Polska”, „Tygodnik Poradnik Rolniczy” i „Modna Gospodyni”, rozszerza portfolio o dedykowany rolnikom miesięcznik „AgroTechnika” oraz gamę tytułów dla plantatorów warzyw i owoców: „Sad nowoczesny”, „Owoce. Warzywa. Kwiaty”, „Jagodnik”, „Pod osłonami” i „Pieczarki”.

Zakup Wydawnictwa Hortpress to kolejna inwestycja PWR. W 2012 roku wydawnictwo nabyło Promark - wydawcę „Poradnika Rolniczego”, który po połączeniu z wydawanym przez PWR „Tygodnikiem Rolniczym” jako „Tygodnik Poradnik Rolniczy” stał się największym tygodnikiem dla mieszkańców polskiej wsi. Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown wynika, że czytelnictwo „Tygodnika Poradnika Rolniczego” oraz „top agrar Polska” wynosi ponad 400 tys. Inwestycja w nowe tytuły pozwoli osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.

Dzięki tak bogatemu portfolio PWR będzie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby czytelników, a reklamodawcom, którzy zdają sobie sprawę z ogromnego potencjału branży agro, zapewni precyzyjne dotarcie do konsumenta-rolnika.

 

Małgorzata Kolczyńska
PR Manager

(16.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.