Nie zauważą, że kupują wtórne informacje
„7 Dni – Przegląd Tygodnia” będący przedrukami z mediów Ringier Axel Springer stał się monopolistą w sieci sklepów Biedronka.
Pozostałe tytuły dystrybuowane w tej sieci nie są dla nowego tygodnika konkurencją. Ringier Axel Springer Polska minimalizuje ryzyko niepowodzenia, gdyż przy tylu klientach, których ma Biedronka, z pewnością ktoś kupi pismo. Wydawca stworzył dobrą gazetę korzystając z treści publikowanych we własnych tytułach. Wielu czytelników nie zauważy, że kupuje wtórne informacje. Zawartość jest bogata - od roznegliżowanej dziewczyny po tematy napędzające sprzedaż, m.in. artykuł dotyczący konfliktu na Ukrainie. Znajdujemy tu seks, krzyżówki, kulinaria i podróże. Wydawca wycisnął wszystko, co mógł ze swoich tytułów i portalu Onet.pl. Przeglądając pismo widać też, że wykonano je za spore pieniądze i layout jest porządnie zrobiony.
"Tygodnik Podhalański" też starał się wejść do Biedronek, jednak bezskutecznie. Ringier Axel Springer Polska to się udało i mają szansę na dużą sprzedaż. „7 Dni – Przegląd Tygodnia” może stanowić poważną konkurencję dla "Angory", a także dla tygodników opinii. Z pewnością pomoże w tym dostępność i cena.
„7 Dni – Przegląd Tygodnia” może odbierać czytelników tygodnikom opinii
(03.02.2015)