Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2014 najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls

Rok 2014 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls. Nadawca osiągnął 5,16% (SHR, 16-49) udziału w rynku umacniając się na trzeciej pozycji wśród telewizji komercyjnych w Polsce. Kanał TV Puls otrzymał prestiżową Telekamerę Tele Tygodnia za ogromny wzrost oglądalności.

Kanał TV Puls w 2014 roku zanotował średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,58% (SHR, 16-49), co dało mu piąte miejsce w Polsce. Tym samym TV Puls poprawił swój wynik o prawie 7% w porównaniu z 2013 rokiem i awansował o jedną pozycję w rankingu stacji. Warto podkreślić, że TV Puls jest jedynym kanałem wśród TOP 5 w Polsce, który zanotował wzrost w minionym roku.

Jeszcze bardziej dynamicznie rozwija się PULS 2. W minionych dwunastu miesiącach kanał osiągnął średni udział w rynku na poziomie 1,58% (SHR, 16-49) i awansował aż o pięć pozycji w rankingu stacji - do TOP 10 telewizji w Polsce. W porównaniu z 2013 rokiem PULS 2 urósł o prawie 52%, co jest zdecydowanie największym wzrostem rok do roku w TOP 10.

W 2014 roku zarówno TV Puls, jak i PULS 2 osiągnęły imponujące wyniki wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej. TV Puls z wynikiem 6,99% (SHR, DVB-T 16-49) znalazł się na wysokim, piątym miejscu w Polsce, a PULS 2 z udziałem w rynku na poziomie 4,83% (SHR, DVB-T 16-49) uplasował się pozycję niżej.

 

Tomasz Wiaderek
PR Manager, PR Manager / Marketing Department

(07.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.