Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najpopularniejsze kanały tytułów prasowych w YouTube

Array

Wśród największych kanałów w YouTube należących do gazet i czasopism nie ma tych należących do największych tytułów. Najpopularniejszy jest kanał "Ale Historia" (dodatku do "Gazety Wyborczej"). Kanał lewicowego "Nie" jest popularniejszy niż kanał prawicowej "Gazety Polskiej".

Jak wynika z danych firmy Sotrender przygotowanych dla "Presserwisu", w połowie grudnia br. kanał AleHistoria subskrybowało 28,1 tys. użytkowników, a wszystkie materiały wyświetlono 87,7 tys. razy. Iwona Spórna, dyrektor ds. produkcji multimediów w Agorze, uważa, że popularność zapewniają mu atrakcyjnie przedstawione popularnonaukowe tematy, w dużej mierze będące odpowiednikami wideo tekstów publikowanych w dodatku. - Ponadto, dzięki doświadczeniu zespołu Agora Internet Artists (sieć partnerska YouTube - przyp. red.), materiały są publikowane profesjonalnie, zgodnie z praktykami wskazywanymi przez YouTube. W tym zawiera się regularność i stały czas publikacji, stosowanie miniatur, tagów i adnotacji do filmów i wiele innych zabiegów. Wyniki kanału pokazują, że nasi widzowie bardzo to doceniają - podsumowuje Iwona Spórna.
Na drugim miejscu jest kanał tygodnika "Auto Świat", który miał 19 tys. subskrybentów (76,8 tys. odsłon), na trzecim - tygodnika "Nie" z 13,5 tys. subskrybentów i 382,8 tys. odsłon – najwięcej spośród prasowych kanałów w YouTube. Drugi pod względem liczby odsłon jest kanał "Przeglądu Sportowego", który do 15 grudnia br. miał ich 361,1 tys. Cały ranking prezentujemy w grafice poniżej.

 

(KOZ, 30.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.