Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najpopularniejsze kanały tytułów prasowych w YouTube

Array

Wśród największych kanałów w YouTube należących do gazet i czasopism nie ma tych należących do największych tytułów. Najpopularniejszy jest kanał "Ale Historia" (dodatku do "Gazety Wyborczej"). Kanał lewicowego "Nie" jest popularniejszy niż kanał prawicowej "Gazety Polskiej".

Jak wynika z danych firmy Sotrender przygotowanych dla "Presserwisu", w połowie grudnia br. kanał AleHistoria subskrybowało 28,1 tys. użytkowników, a wszystkie materiały wyświetlono 87,7 tys. razy. Iwona Spórna, dyrektor ds. produkcji multimediów w Agorze, uważa, że popularność zapewniają mu atrakcyjnie przedstawione popularnonaukowe tematy, w dużej mierze będące odpowiednikami wideo tekstów publikowanych w dodatku. - Ponadto, dzięki doświadczeniu zespołu Agora Internet Artists (sieć partnerska YouTube - przyp. red.), materiały są publikowane profesjonalnie, zgodnie z praktykami wskazywanymi przez YouTube. W tym zawiera się regularność i stały czas publikacji, stosowanie miniatur, tagów i adnotacji do filmów i wiele innych zabiegów. Wyniki kanału pokazują, że nasi widzowie bardzo to doceniają - podsumowuje Iwona Spórna.
Na drugim miejscu jest kanał tygodnika "Auto Świat", który miał 19 tys. subskrybentów (76,8 tys. odsłon), na trzecim - tygodnika "Nie" z 13,5 tys. subskrybentów i 382,8 tys. odsłon – najwięcej spośród prasowych kanałów w YouTube. Drugi pod względem liczby odsłon jest kanał "Przeglądu Sportowego", który do 15 grudnia br. miał ich 361,1 tys. Cały ranking prezentujemy w grafice poniżej.

 

(KOZ, 30.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.