Premium TV kontynuuje współpracę z TV PULS i PULS 2 w zakresie sprzedaży czasu reklamowego
TVN Media Sp. z o.o., największe biuro sprzedaży reklam w Polsce, podpisało umowę z Telewizją Puls, nadawcą kanałów TV Puls i PULS 2, w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A.oku TVN Media Sp. z o.o. będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i PULS 2 zapewniając wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w obszarze sprzedaży spotów. Na mocy umowy Premium TV posiada także wyłączność agencyjną na sprzedaż sponsoringu w tych stacjach.
Umowa dotycząca sprzedaży czasu reklamowego została zawarta na okres jednego roku.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A. powiedział:
„Kontynuacja współpracy z Telewizją Puls świadczy o obustronnej satysfakcji z dotychczasowych działań i korzyściach zarówno po stronie nadawcy jak i po stronie Biura Reklamy TVN Media. Nowa umowa to dla Telewizji Puls gwarancja ciągłości współpracy i dalszego wykorzystania najwyższych kompetencji brokerskich Premium TV, podczas gdy my cieszymy się z posiadania w ofercie najsilniejszych kanałów ogólnopolskich wśród nowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej.”
Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls Sp. z o.o.
Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls Sp. z o.o. powiedział:
„TV Puls – trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce - jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV w 2011 roku i tą owocną dla obydwu stron współpracę będziemy kontynuowali w 2015 roku. Wierzymy, że współpraca ta pomoże nam zrealizować cele biznesowe zachowując wysoką dynamikę wzrostu naszych obu kanałów.”
TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia - lipca 2012 roku.
Telewizja Puls to trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce. Posiada dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne TV Puls i PULS 2 w TOP 10 w Polsce. Kanały TV Puls i PULS 2 w listopadzie 2014 roku zanotowały łączny udział rynkowy na poziomie 5,70% (SHR, A16-49). Nadawca oferuje najlepszą rozrywkę, w tym topowe filmy i seriale, atrakcyjne dokumenty i animacje. Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3% w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w ogólnopolskiej stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.
Emilia Ordon
Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN S.A.
(15.12.2014)