Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pies-pająk Wardęgi lepszy od Ronaldo, Neymara i drużyny Nike

(fot. www.youtube.com)

Film "Mutant Giant Spider Dog" Sylwestra Wardęgi był w tym roku najczęściej oglądanym filmem na YouTube na świecie - podaje Google w raporcie "YouTube Rewind 2014".

Film polskiego youtubera Sylwestra Wardęgi został wyświetlony ponad 113 milionów razy. Na drugim miejscu znalazł się film "Nike Football: Winner Stays, Ronaldo, Neymar Jr, Rooney, Ibramović, Iniesta & more" opublikowany przez Nike Football (prawie 99 mln wyświetleń). Trzecie miejsce zajął klip "First Kiss" Tatii Pllieva (ponad 94 mln odsłon). Sylwester Wardęga, zapytany przez "Presserwis" o popularność na YouTube, odpowiedział: - Mi jest łatwiej, ponieważ mam publikę zagraniczną. Reszcie polskich youtuberów zawsze będzie ciężej (kanał Wardęgi jest po angielsku - przyp. red.).

W Polsce najchętniej oglądanym wideo w br. na YouTube był występ Karoliny Czarneckiej, nagrany podczas 35. Przeglądu Piosenki Aktorskiej, gdzie aktorka wykonała piosenkę "Hera koka hasz LSD".

(IKO, 10.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.