Pies-pająk Wardęgi lepszy od Ronaldo, Neymara i drużyny Nike

(fot. www.youtube.com)
Film "Mutant Giant Spider Dog" Sylwestra Wardęgi był w tym roku najczęściej oglądanym filmem na YouTube na świecie - podaje Google w raporcie "YouTube Rewind 2014".
Film polskiego youtubera Sylwestra Wardęgi został wyświetlony ponad 113 milionów razy. Na drugim miejscu znalazł się film "Nike Football: Winner Stays, Ronaldo, Neymar Jr, Rooney, Ibramović, Iniesta & more" opublikowany przez Nike Football (prawie 99 mln wyświetleń). Trzecie miejsce zajął klip "First Kiss" Tatii Pllieva (ponad 94 mln odsłon). Sylwester Wardęga, zapytany przez "Presserwis" o popularność na YouTube, odpowiedział: - Mi jest łatwiej, ponieważ mam publikę zagraniczną. Reszcie polskich youtuberów zawsze będzie ciężej (kanał Wardęgi jest po angielsku - przyp. red.).
W Polsce najchętniej oglądanym wideo w br. na YouTube był występ Karoliny Czarneckiej, nagrany podczas 35. Przeglądu Piosenki Aktorskiej, gdzie aktorka wykonała piosenkę "Hera koka hasz LSD".
(IKO, 10.12.2014)
