Spotify wprowadza reklamy wideo m.in. dla sponsorów setów muzycznych
09.09.2014, 16:19
![](/images/contents/photo_36855_1456633508_big.jpg)
Muzyczny serwis streamingowy Spotify wprowadził nowy format reklamowy - spoty wideo.
Serwis poinformował na swoim blogu, że wkrótce reklamy wideo zaczną pojawiać się w aplikacjach mobilnych i desktopowych Spotify. Będą emitowane tym użytkownikom serwisu, którzy korzystają z niego za darmo.
Reklamodawcy będą mieli m.in. możliwość sponsorowania półgodzinnej sesji muzycznej dla użytkowników Spotify (przed jej rozpoczęciem emitowane będą spoty reklamowe). Obecnie w zamian za bezpłatny dostęp do muzyki użytkownicy serwisu muszą co jakiś czas wysłuchać reklam audio.
Spotify podaje, że ma 30 mln użytkowników.
(LL, 09.09.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)