Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify wprowadza reklamy wideo m.in. dla sponsorów setów muzycznych

Muzyczny serwis streamingowy Spotify wprowadził nowy format reklamowy - spoty wideo.

Serwis poinformował na swoim blogu, że wkrótce reklamy wideo zaczną pojawiać się w aplikacjach mobilnych i desktopowych Spotify. Będą emitowane tym użytkownikom serwisu, którzy korzystają z niego za darmo.

Reklamodawcy będą mieli m.in. możliwość sponsorowania półgodzinnej sesji muzycznej dla użytkowników Spotify (przed jej rozpoczęciem emitowane będą spoty reklamowe). Obecnie w zamian za bezpłatny dostęp do muzyki użytkownicy serwisu muszą co jakiś czas wysłuchać reklam audio.

Spotify podaje, że ma 30 mln użytkowników.

(LL, 09.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.