Newsy i reklamy pojawią się w komunikatorze Snapchat
(fot. snapchat.com)
Posiadający 27 mln użytkowników komunikator Snapchat będzie zamieszczał artykuły prasowe, materiały wideo oraz reklamy - ujawnił wczoraj dziennik “The Wall Street Journal”.
Według gazety właściciele założonego trzy lata temu komunikatora prowadzą rozmowy z wydawcami treści i reklamodawcami. Dotyczą one uruchomienia w listopadzie br. usługi Snapchat Discovery. Obecnie Snapchat pozwala na wysyłanie wiadomości (tekst lub fotografie), które znikają w ciągu kilku sekund. Dzięki nowej usłudze możliwe ma być również przesyłanie treści innego rodzaju, m.in. filmów, programów telewizyjnych, informacji prasowych i reklam.
W ub.r. właściciele Snapchata odrzucili ofertę przejęcia firmy złożoną przez Facebooka. Była warta 3 mld dol.
(LL, 21.08.2014)