PKP Intercity po raz pierwszy planuje kampanię w telewizji
Na początku tygodnia do agencji reklamowych trafiło zapytanie z PKP Intercity SA o wycenę kampanii ATL. Nie wiadomo, czy agencja ma być wybrana na podstawie tych szacunków, czy też powstanie lista agencji, do których trafi zaproszenie do konkursu.
- Realizujemy szereg projektów i szukamy nowych narzędzi promocji. Rozesłane zapytanie pozwoli nam oszacować koszt przygotowania kampanii ATL. Jest to kanał, z którego dotychczas nie korzystaliśmy, a który pozwoli nam na nową formę komunikacji z klientami - wyjaśniła Beata Czemerajda z biura komunikacji i public relations PKP Intercity.
Pod koniec ub.r. spółka PKP Intercity prowadziła kampanię reklamową pod hasłem "Wszystko zaczyna się w Intercity", obejmującą nośniki reklamy zewnętrznej i Internet. Za kampanię odpowiadała Grupa Marketingowa ArtGroup.
(AMS, 10.04.2014)










