Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP Intercity po raz pierwszy planuje kampanię w telewizji

Na początku tygodnia do agencji reklamowych trafiło zapytanie z PKP Intercity SA o wycenę kampanii ATL. Nie wiadomo, czy agencja ma być wybrana na podstawie tych szacunków, czy też powstanie lista agencji, do których trafi zaproszenie do konkursu.

- Realizujemy szereg projektów i szukamy nowych narzędzi promocji. Rozesłane zapytanie pozwoli nam oszacować koszt przygotowania kampanii ATL. Jest to kanał, z którego dotychczas nie korzystaliśmy, a który pozwoli nam na nową formę komunikacji z klientami - wyjaśniła Beata Czemerajda z biura komunikacji i public relations PKP Intercity.
Pod koniec ub.r. spółka PKP Intercity prowadziła kampanię reklamową pod hasłem "Wszystko zaczyna się w Intercity", obejmującą nośniki reklamy zewnętrznej i Internet. Za kampanię odpowiadała Grupa Marketingowa ArtGroup.

(AMS, 10.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.