Unilever w Polsce bez działu mediów
Koncern Unilever Polska likwiduje dział mediów – dowiedział się „Presserwis”.
Z końcem lutego br. z firmy odszedł Aleksander Śmigielski, media director CEE. Stanowisko to pozostawało nieobsadzone. Dział mediów do tej pory koordynował współpracę z domami mediowymi i biurami reklamy mediów przy kampaniach dla takich marek, jak Rama, Knorr, Lipton, Dove, Timotei. Jak wynika z naszych informacji, jego kompetencje przejmują menedżerowie poszczególnych brandów. Jak mówi „Presserwisowi” przedstawiciel jednego z biur reklamy, chcący zachować anonimowość, rozwiązanie to już funkcjonuje. – Dla nas, mediów, jest korzystne, bo udaje się nam więcej sprzedać. Dla marek też, bo menedżerowie są bardziej skłonni realizować działania niestandardowe i nie koncentrują się na obecności marek w telewizji, jak to miało miejsce, gdy jeszcze działał dział mediów firmy – mówi.
Dział prasowy Unilevera odmówił komentarza w tej sprawie.
(BG, 09.04.2014)










