Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech Premium sponsorem Przystanku Woodstock

Lech Premium, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, został sponsorem głównym festiwalu Przystanek Woodstock. Umowa została podpisana na trzy lata.  

- Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. Marka jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe – mówi Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.
Nowy sponsor główny specjalnie na Przystanek Woodstock planuje przygotowanie atrakcji związanych z wydarzeniem. O szczegółach, spójnych z wizerunkiem Lecha Premium i planowanych działaniach komunikacyjnych, przedstawiciele marki będą informować później.
Festiwal muzyczny Przystanek Woodstock w 2013 roku zgromadził prawie pół miliona osób. Jubileuszowa XX edycja imprezy rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 2 sierpnia br.


(AMS, 03.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.