Lech Premium sponsorem Przystanku Woodstock
Lech Premium, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, został sponsorem głównym festiwalu Przystanek Woodstock. Umowa została podpisana na trzy lata.
- Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. Marka jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe – mówi Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.
Nowy sponsor główny specjalnie na Przystanek Woodstock planuje przygotowanie atrakcji związanych z wydarzeniem. O szczegółach, spójnych z wizerunkiem Lecha Premium i planowanych działaniach komunikacyjnych, przedstawiciele marki będą informować później.
Festiwal muzyczny Przystanek Woodstock w 2013 roku zgromadził prawie pół miliona osób. Jubileuszowa XX edycja imprezy rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 2 sierpnia br.
(AMS, 03.04.2014)










