Time.com wygląda inaczej - wprowadził interaktywne artykuły
![](/images/contents/photo_34719_1456631747_big.jpg)
Nowa strona internetowa magazynu "Time" zachowana jest w czarno-białej kolorystyce - tylko nazwiska komentatorów wybite są na niebiesko. W odróżnieniu od dominującego obecnie trendu nie jest przeładowana zdjęciami. Witryna jest stworzona w technologii Web Responsive Design - dostosowuje się do ekranu, na którym jest wyświetlana.
Redakcja Time.com chce przyciągać czytelników interaktywnymi artykułami. W artykule "The Top of America" fotoedytor Jonathan Woods wraz z zespołem stworzyli fotopanoramę Nowego Jorku pokazującą miejsca, gdzie kiedyś stały wieże World Trade Center. Dzięki niej można przeglądać zakątki miasta, a na zbliżaniach widać nawet cienie osób spacerujących po ulicach.
Na Time.com wprowadzono kilka nowych pomysłów dla reklamodawców. Bannery reklamowe po kliknięciu przez użytkownika mogą wyświetlać się w centrum strony. Ich zawartość zależy od tego, w które miejsce banneru kliknie internauta.
Time.com oferuje również reklamodawcom reklamy natywne tworzone w stylistyce materiałów dziennikarskich publikowanych na stronie.
Więcej o świecie nowych mediów na profilu Press na Google+
(07.03.2014)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)