Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Time.com wygląda inaczej - wprowadził interaktywne artykuły

Nowa strona internetowa magazynu "Time" zachowana jest w czarno-białej kolorystyce - tylko nazwiska komentatorów wybite są na niebiesko. W odróżnieniu od dominującego obecnie trendu nie jest przeładowana zdjęciami. Witryna jest stworzona w technologii Web Responsive Design -  dostosowuje się do ekranu, na którym jest wyświetlana.

Redakcja Time.com chce przyciągać czytelników interaktywnymi artykułami. W artykule "The Top of America" fotoedytor Jonathan Woods wraz z zespołem stworzyli fotopanoramę Nowego Jorku pokazującą miejsca, gdzie kiedyś stały wieże World Trade Center. Dzięki niej można przeglądać zakątki miasta, a na zbliżaniach widać nawet cienie osób spacerujących po ulicach.
Na Time.com wprowadzono kilka nowych pomysłów dla reklamodawców. Bannery reklamowe po kliknięciu przez użytkownika mogą wyświetlać się w centrum strony. Ich zawartość zależy od tego, w które miejsce banneru kliknie internauta.
Time.com oferuje również reklamodawcom reklamy natywne tworzone w stylistyce materiałów dziennikarskich publikowanych na stronie.
Więcej o świecie nowych mediów na profilu Press na Google+

(07.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.