JWT Warszawa przejmuje Lemon Sky za 21 mln zł

Spółka SMT SA sprzedała udziały w agencji Lemon Sky. Kupującym jest JWT Warszawa (należy do grupy WPP).
Za 80 proc. udziałów w Lemon Sky spółka SMT SA wynegocjowała 17,4 mln zł. JWT Warszawa nabył także pozostałe 20 proc. udziałów w Lemon Sky od udziałowców operacyjnie zaangażowanych w działalność spółki. Łączna wartość transakcji wyniosła 21 mln zł.
Sprzedaż udziałów w Lemon Sky (to była pierwsza spółka grupy SMT) zarząd SMT SA tłumaczy koncentracją na działalności związanej z rozwojem własnych produktów technologicznych przeznaczonych dla biznesu.
Spółka Lemon Sky (dawniej Adv.pl) specjalizuje się w marketingu zintegrowanym. Zatrudnia ok. 70 osób w dwóch biurach zlokalizowanych we Wrocławiu i Warszawie. Według niezaudytowanych wyników finansowych za 2013 rok spółka osiągnęła 21 mln zł przychodu ze sprzedaży. Jej wartość aktywów nettoto to ok. 7 mln zł (na koniec 2013 roku).
(25.02.2014)
